söndag 26 september 2010

Tappad inspiration....

...någon som hittat den!
Känns som om jag tappat inspirationen att skriva på min blogg!
Jag väntar fortfarande på besked om jobbet jag sökt. Det bestäms den 3 oktober. Har sagt upp lägenheten i tro, så att jag inte pga 3 dagar behöver betala 1 månads hyra extra.
Jag vill inte vara särbo längre och Per vill inte vara mambo! Vill verkligen få leva mitt liv med den man jag älskar! Nu har vi haft det så här sedan 1 juni.
På bloggen läser jag om min bonusdotters valpar, tror ni jag vill hålla i dem, krama dem, pussa på dem, lukta på dem (valpar luktar så gott). Men så är det för långt att hälsa på. Nästa helg ska jag till Finspång och Ljusfallshammar och predika, det ser jag fram emot, Per följer också med, gäller att ta vara på tillfällena!
Vännen min glöm inte att jag ber för dig.......

1 kommentar:

  1. Skulle nästan kunnat komma och lyssna, men Micke (och jag) har utställning på Höstmarknaden på Brunnssalongen. Visst jätte söt vovve, och flera läser jag det som. Kram!

    SvaraRadera