onsdag 13 februari 2013

Anti rynkor, de_CURE No 1337

Jag blev utvald, inte till Nobelpris vinnare eller Grammy awards utan till testpilot.

Det finns ett företag som heter Smartson som med jämna mellanrum söker testpiloter av diverse saker. Denna gången gällde det en anti-rynk-kräm de_CURE No 1337.

Krämen lovar inte att du blir av med veck och djupa linjer för gott utan för ett antal timmar.
Kunde ju vara kul att testa tyckte jag. Ja resultatet kan du se här under på mina före och efter bilder.

Krämen var lätt att stryka på, efter en stund kändes det som när man använder en ansiktsmask som stelnar. Den känslan släppte efter ett tag och det blev lite skillnad på linjerna vid munnen.

Vad gör man inte för att slippa se gammal ut... eller ;o)

 Före, de_CURE No 1337

Efter, de_CURE No 1337
Skulle jag köpa de_CURE No 1337?  Vet inte, jag har några provförpackningar kvar och får använda dem också innan jag uttalar mig om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar