fredag 13 augusti 2010

Oj då

Finns en del människor som inte tror att Gud finns det finns en del som inte tror att djävulen finns så finns det en del inte inte tror att de tror att de ehhh..

Nä tillbaks på spåret nu... ang en ond och en god verklighet... Idag skulle jag göra ett ärende och stod i kö in kommer en kille klädd i en tröja med 666 och texten Satans Team på. Normalt skulle jag bara tyckt att det var en knäpp tröja att ha, men detta var något annat, jag drabbades av en sådan fruktan att det kröp längs ryggraden på mig. Så jag gjorde det bästa man kan göra,viskade I Jesu namn försvinn....! Det fungerade och killen började orolig gå fram o tillbaks kunde inte stå still. Ok efter det gick jag vidare och träffar en kvinna som jag känner, frågar hur hon har det och hon blir fullkomligt rasande, skäller o säger konstiga saker. wops fanns något där med som inte gillade Guds Ande.. tänk det fungerar. Jag ska på ett viktigt möte på söndag och jag ska ha ett dop, tror det finns någon som vill hindra att dessa två saker sker. Men större är Han som är i oss än han som är i världen. Seger..seger..
(kanske du läser detta och inte är kristen, då vill jag bara berätta att jag inte är mer galen än vanligt ;o), det finns en andlig verklighet, det är den jag stötte på ifall du undrar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar