onsdag 20 oktober 2010

Aj mm

Idag har jag varit på expen i kyrkan och jobbat, passade på att frosta av kylskåpet i köket där samtidigt det var ca 10 cm is i och ovanför frysfacket!

Har försökt ta bort fettfläckar på en tapet hemma i vårt kök, är så glad att det finns webb där man kan söka det mesta. Hittade ett tips som fungerade har testat det mesta innan dess och lägenheten ska ju besiktigas innan man flyttar ut och jag vill ju lämna en fina lägenhet efter mig. ;o)
Fick tid för Magnetröntgen av min axel på fredag inne i STHLM jag behöver verkligen hjälp, som om inte det är nog att axeln/larna bråkar så lyckades jag vrida till ryggen när jag packade idag. Åhh är så trött på att ha ont jämt...
Men men det går över en dag tror jag tralla la...
Läste ett bra citat "Man kan aldrig nöja sig med att krypa när ens drift är att flyga." källa: Helen Keller
Tänker ta det till mig. vill ju mer än det jag ser just nu..
Du får också låna det om du vill .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar