fredag 25 mars 2011

Änglabeskydd

Fann den här bilden på Con Dios hemsida och jag tycker den är så ljuvlig. Jag har lagt den som skrivbordsbild både i min dator och i min Iphone.

Jag såg att det gått några dagar sedan jag skrivit, detta beror ju självklart på att jag varit bortrest och sedan har jag gått Pingsts Pastorsakademi i Jönköping. Bra men intensivt.
Norrlandsresan gick bra, spännande att träffa nya människor och så gött att flöda i det profetiska. Anita W var med och vi hjälptes åt i bön och sjöng o spelade tillsammans samt praaaaaaatade i bil, flyg mm. Känns speciellt för mig som skåning att ha varit ända uppe i Lappland ;o)

1 kommentar:

  1. Älskar att praaaaaaata med dig Ewa! Särskilt när det växlar från allvar och djup till hejdlösa skratt och massor med humor.
    Är nog lite som Silas. Han reste ju och sjöng ihop med Paulus. ;) Vi slapp ju fängelse dock. Ser fram mot nästa missionsresa.

    SvaraRadera