måndag 7 mars 2011

besök

På onsdag fyller Per år och i fredags var det Stinas födelsedag så vi firade dem här hemma i går/dag ja blir väl igår det är ju söndag morgon nu kl 3.33 för att vara exakt.
Alltid kul med besök och gäster så vi hade en härlig eftermiddag.

I morgon blir det en ledig dag, ska bli skönt, hoppas jag kan somna om nu och förhoppningsvis sova ut i morgon bitti. Är trött på min axel som spökat o bökat o värkt de senaste nätterna, nu får det vara nog!
Har suttit här vid datorn och kollat lite flygbiljetter till Umeå ska predika i omgivningarna den 20 o 21 mars. Min första predikoresa för ICBI. Det blir spännande.
Min vän nu ska jag lägga mig en stund och se om den smärtstillande medicinen gör någon nytta och sömnen vill infinna sig!
kram kram, vill du att jag ska be för dig e-maila gärna mig pastorewa@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar