måndag 16 maj 2011

Ja ja så kan de gå

Vi är vanemänniskor och jag satt häromdagen och jobbade vid min dator, skulle samtidigt göra en grej på Pers dator. Det hör till saken att jag har en iPhone och där kan man dra saker från ena fönstret till det andra. När jag skulle aktivera en sak på Per dator satt jag med musen som tillhörde min dator och försökte få pekaren att hoppa över till Per datorskärm och blev lite irriterad över att det inte fungerade! Som jag skrattade när jag kom på vad jag försökte göra..Ja ja så kan de gå...

Det kanske finns andra saker du försöker få att fungera som du är van vid och blir frustrerad när det inte fungerar. Stanna då upp en stund och tänk till, gör sedan på rätt sätt.

kram kram

1 kommentar:

  1. haha! vad rolig du är Ewa, men såå sant! Tänka efter före är bra :)

    SvaraRadera