tisdag 7 juni 2011

Trädgård

Tänkte dela med mig av en vacker blombukett. Visst är det fint med egen plockade blommor!
Idag är det tisdag och jag har en ledig dag, vilket inte innebär att jag inte jobbar, dels ska jag förbereda predikningar till helgens möten i Ronneby, Eslöv och Jämjö. Dels har jag och Per (han ska undervisa) ansvar för bönen i Ryd i kväll. Hundvakt är vi också, till en jätte mysig Basset, Stinas hund, han ligger just nu på gräset och njuter!

Ska bli kul att resa och predika för Bibelinstitutet ICBI, alltid kul att besöka andra församlingar och uppmuntra dem.
Det blir också kul att hälsa på min dotter Nettan, vi ska sova över där, gött!

Mina vänner...jag önskar er en fortsatt fin dag, tyvärr kan jag inte sända blommor till er alla, inte ens förmedla den ljuvliga doften. Men ni kan ju njuta av den fina bilden!
Kram, kram

1 kommentar:

  1. Och jag längtar som en tok till lördag :-P hoppade jämfota av glädje när du skrev det till mig
    puss love u

    SvaraRadera