fredag 8 juli 2011

Ett gott skratt förlänger munnen

just så blev det för en expedit på Kappahl i går. Jag köpte ett par snygga jeans på Kappahl i torsdags förra veckan. I går var jag på utflykt med en god vän till Hjo och hade mina nyinköpta jeans på mig. När vi skulle hem från Hjo tog jag ett stort kliv in i bilen (en lite låg BMW) och känner bara hur tyget tvärspricker över rumpan. Jag lovar de satt inte tight så det var faktiskt ett fabrikationsfel. Jag hade inte sparat kvittot men Anita övertalade mig att att försöka byta dem ändå. Sagt och gjort vi körde till JKP på hemvägen och styrde stegen mot affären. Väl där förklarar jag mitt ärende visar upp min "vackrare del" och expediten fick ett gott skratt (och jag ett par nya Jeans, de andra reklamerades) Som sagt det var fabrikationsfel jag lovar...

1 kommentar:

  1. ....och en viss dam klev försiktigt in i BMW:n med nya jeans på sig. ;)

    SvaraRadera