tisdag 6 september 2011

Tisdag igen

Det känns som om jag har lite skrivtorka vet inte riktigt vad det ska handla om. Informationssamhället, kan det vara därför jag inte vet. Men jag kan ju berätta att vi äntligen fått en hemsida i församlingen. Det är nästan färdig eller under ständig förändring är kanske ett bättre epitet. Jag tror vi ha lyckats få till en fräsch layout. Tanken är att de som inte går i kyrkan ändå ska känna igen sig i dialekten. Så du som inte räknar dig till kyrkobesökarna du får gärna komma med en och annan kommentar. Du hittar sidan här: http://bottnarydpingst.se/


Är det fler än jag som tycker att tiden bara springer iväg, det var semester och plötsligt är det inte det och en hel månad har förflutit. Jag skulle göra ett programförslag i kyrkan, när jag började skriva förslaget upptäckte jag att det redan blev fullbokat av saker som inte var förslag. Saker jag hade tänkt att vi skulle göra fick inte plats. Jag får väl försöka lägga in dem i okt - nov programmet, fast då fyller jag jag ju det med i förväg. Att få fler timmar på dygnet hjälper inte det heller, då bara gör man saker på dem med. Nej det bästa är nog att lära sig stryka saker och att prioritera. Jag får lägga in några dagar i schemat då jag övar mig på det... eller hur det nu var

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar