måndag 23 juli 2012

Storm ute

...skönt inne. Per har börjat jobba men jag har semester en vecka till. Ska snart till Stadium och köpa en ny golfbag, finns en på rea till halva priset. En knall ceriserosa passar mig tycker jag.
Denna vecka ska vi försöka ta grönt kort det som är kvar för mig o Per är fadderrundan. Man ska spela en 9 håls bana på18 poäng eller 2 rundor på14-17 poäng. Per kommer att klara det, jag hoppas klara det. Han har ju spelat tidigare. Jag är alldeles nybörjare. Men det är verkligen kul att spela. Hoppas att vi kan få tillfälle att dela det vi tror på med människor vi möter på golfbanan. Det tar tid att spela och man går ca en mil på en fullbana, så lite tid till samtal ska det ju bli. 
Det ger faktisk kondition också, vi har inte sprungit på ett tag men jag sprang 5 km i dag med bra puls. Vi är människor med ande själ o kropp och vi behöver ta hand om alla delarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar