lördag 24 april 2010

Oj vad viktigt

Förlåt mig kära vänner att jag inte uppdaterat bloggen, dagarna går så fort! Jag är ju glad ägare av en IPhone samt trådlöst nätverk hemma, detta gör att jag allt oftare inte går in via datorn utan vara via IPhonen och det går inte lika snabbat att uppdatera då!

På tal om förlåt, min vän det finns inget viktigare i ditt liv!!!
(Ja förutom att tro på Jesus, men det är ju självmarkerande, eller hur)
Men det var ju inte ok det den o den o den o den gjorde mot mig. Näe det säger jag inte men jag säger att för din egen skull måste du förlåta!
Jag tror att oförlåtsamhet blir till bitterhet och bitterhet kväver allt annat liv! Likt en cancersvulst i kroppen, så äter bitterhet upp oss. Ofta är det så att
den vi är arga o uppretade på lever ett gott liv i lyckligt ovetande om våra
sårade känslor. Det enda som händer är att våra liv blir begränsade och tragiska!
Så min vän, snälla rara du, förlåt och gå vidare så ska du se att mycket släpper,faktiskt rent fysiska symptom också. Vi är Ande Själ och Kropp och allt hänger ihop! Har vi ont i själen kommer vi att märka det i kroppen också!

Kram på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar