tisdag 11 maj 2010

Oj då

Så händer det igen, tiden bara springer iväg! Just nu blir det lite mycket jobb för jag vickar på bibelskolan + församlingen. Det gör att min lediga måndag inte blir ledig utan blir jobb (inte ig, alltså inte jobbig, bara jobb). Jag talade på ett kvinnoseminarium i Enköping i lördags så det har blivit arbete varje dag. Det där med vilodag får vi ta en annan gång!
Är så glad för alla härliga människor jag får lära känna. I går var jag o Per hemma hos vänner i Rinkeby, det var första gången annars har det bara blivit att man passerar förbi. Vi har ju bott i Bålsta snart två år nu, men det har inte blivit så många utflykter i närområdet. Vi får råda bot på det i sommar!
Nej nu ska jag upp till kyrkan och släppa in ett gäng som ska sova där, vi ses, ha de!
Och du.... jag ber för dig, glöm inte det
PS Bilden föreställer Rinkeby DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar