söndag 16 maj 2010

Oj Oj Oj då nu har det gått en massa dagar igen

Men vi har faktiskt varit på resa till. the big city Länghem!
Dessutom hann vi med en tur på Borås djurpark, vi fick se något som jag nog aldrig får se igen.
En alldeles nyfödd kut, dvs sälunge. Mamma säl hade fött den bara någon minut innan vi kom fram till dammen. Så liten... så söt...

Sedan träffade vi på någon annan som också är liten o söt, fast hon växer fort. Nämligen Pers barnbarn (och lite mitt) Alice! Men tiden går fort och de växer, tänk mitt äldsta barnbarn Felicia är redan 12 år!

Vi hälsade på hos Karin o Cai, de har köpt ett hus i skogen, alltså verkligen i skogen på landet hrmmm, ja ja, det var mysigt att hälsa på. Nettan de bor nästan mer på landet än vad ni gör

2 kommentarer:

  1. Hahaha funkar det att bo mer på landet än vad vi gör :-P tycker vi bor vid världens ände hahaha
    löv u mamsen
    hälsa Per och Bääärtil

    SvaraRadera
  2. SV på bloggkommentar
    ja träffen gick bra och det var mycket intressant men jag sliter mitt hår för detta projekt tar musten ur mig ingenting blir som jag vill vi saknar intervjupersoner mm mm hjälp
    löv u

    SvaraRadera