torsdag 28 januari 2010

Bekräftat


"Utan tvivel är man inte riktigt klok."
källa: Tage Danielsson


Wow.. äntligen fick jag det bekräftat, jag är blond och blåögd och inte riktigt klok, heller. Precis som Tage Danielsson. Det var en gång en guuube som bodde med sin drängar båddda. Härliga gamla sketcher. Gillar dem kul humor över bältet. Tycker det är för mycket under detsamma i humorn i dag.

Vad avgör om man är klok eller ej, är det beroende på IQ eller på vilka man omger sig med. Dåren tror sig själv vis och låter inte någon övertala sig om motsatsen. Så vill inte jag vara även om jag ibland måste tänka till när någon påstått något jag inte håller med om. Fast jag är inte sämre än jag kan ändra mig.


Något som är klokt det är att be för någon som behöver lite extra omsorg... är det du? Då ber jag för dig nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar