måndag 14 juni 2010

Måndag

Ja så var det dags igen, måndag! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Mulet o grått utanför fönstret i dag med så jag blir bara trött.
Behöver lite sol och energi. Saknar Per, vill att det ska vara helg snart så att han kommer hem. Nästa vecka ska jag resa med honom till JKP och vara på Nyhemsveckan. Har faktiskt inte varit där på tre år ska bli kul.

Lyssnade på en intervju i radion med Elisabet Sandlund angående att Dagen inte tagit in en annons om HBTQ-läger! Förstår inte varför det inte är tillåtet att ha en avvikande åsikt än den politiskt korrekta. Då stämplas man som hmhm..fobisk! Tänk om Gud har en väg att gå som inte alltid är den lätta men väl den rätta. Vi är så präglade av ett samhälle och en tid som säger att allt är OK, gör som du vill, bara det känns bra för dig. Det är många saker som känns bra för oss människor men som inte är bra för oss.

Ja ja nu fick jag det ur mitt hjärta i varje fall. Ingen kan förbjuda mig att tycka även om man inte tycker om det jag tycker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar