fredag 4 juni 2010

Tänk så det är

"Rätt använt är livet långt nog."
källa: Seneca

Har läst min dotter blogg någradagar nu, eller rättare sagt inte läst för inget händer, meningen "vilken tråkig blogg jag har" har stått ganska länge nu. Och jag tänker att jag vill ju läsa vad som händer med dem i Skåneland. Så tänker jag att jag inte uppdaterat min heller... Kanske beroende på att det är lite krångligt via IPhonen och jag har mest kollat Internet via den på sistone.

Mer då?!

Bekymrar mig, varför är det så svårt att leva i ordet. Per börjar jobba i Jönköping på måndag och jag ser inget för mig ännu, mer än att stanna vid "min läst" i Bålsta. Men vi vill ju inte vara särbo! Gud tala så att din tjänare hör... (Alltså jag, jag är nämligen lite trögfattad ibland...;o))

1 kommentar:

  1. Åh så spännande! Men du, bekymra dig inte Ewa. Snart dyker det upp något för dig, bättre än d någonsin kunnat ana!

    "Den som fruktar HERREN får undervisning av honom om den väg han skall välja." Ps 25:12

    "Vi vet att för dem som älskar Gud samverkar allt till det bästa, för dem som är kallade efter hans beslut." Rom 8:28

    SvaraRadera