söndag 20 juni 2010

Sååå fint

Ett underbart bröllop. Jag blev så glad att se vår vän från Skara Biskop emeritus och hovpredikant Lönnermark delta i vigsel ceremonin. Vi pratades vid och träffades med jämna mellanrum i Skara och han är en varmt andedöpt kristen.
Den 3 juli ska jag viga ett par, en union, för han är från Norge och hon från Sverige. Känns bra att ha Norge med.
Jag gillar vårt kungahus, en del irriterar sig på att det kostar pengar. Det hade inte kostat mindre pengar om vi hade haft en president. Dessutom har Kungen och Drottningen en egen förmögenhet som de betalar halva bröllopet från. Jämfört med många av våra rika företagare mfl är den inte överdrivet stor. De gör också ett otroligt jobb för att marknadsföra Sverige och skapa affärskontakter mm. Nej jag vill ha kvar vårt fina kungahus.

Min vänner det kan bli lite tyst på bloggen nu för jag åker med Per till JKP och är med på Nyhemsveckan. (Om någon inbrottstjuv läser detta vill jag varna, vi har stridsänglar som bevakar lägenheten! ;o)) Brake in and make my day står det på en av våra grannars dörr och så är det ett foto på en fin dobberman! Det samma gäller för vår lägenhet)

Tycker du att jag är lite överspänd;o) näe, det är jag inte! Jag har tänkt på vilken annonsering det är att huset står tomt, när vi skriver överallt var vi flyger o far!

Kram på dig, ser framemot att få vara med i förbönsteamet på Nyhemskonferensen, ett speciellt möte blir att be för sjuka.
Men var lugn, för jag kommer att be för dig redan nu, here I go...... Käre Jesus du vet vad ....

1 kommentar:

  1. fin inlägg Ewa. och du har gjort så fint i din blogg,
    jag var på bröllop i lördags. ska lägga upp bilderna i morgon :)

    SvaraRadera