fredag 5 november 2010

Fredag

Så var det freda' tänk vad tiden går eller springer eller vad/hur man tänker. Hade den varit sexväxlad hade den varit en BMW. Snabb smidig och farlig! Fast tiden kan vara farlig, om man blir omkörd eller fastkörd i den. Ta vara på din tid, det enda du vet säkert är att du har den här och nu i gengäld finns det många nu inte varje nu men varje stund, nu är det nu och nu är det nu och nu är det också nu..
Jaaaaaaa jag vet hjärnan flippar över är lite trött. Men oavsett det har jag varit i Sigtuna, med Anita, köpt fina glas, en fin "botten" till min glaskupa, jag klev in i en affär och där var den! Wow efter mycket sökande, ja inte affären utan fatet...
Fick en tidig födelsedagspresent av Anita, valde den själv men har inte packat upp den ur dess papper. Gött, jag är ju blond och blåögd så jag kommer att ha glömt vad paketet innehåller när det är min födelsedag, jag hoppas jag kommer ihåg att det är min födelsedag he he!
Förtränger i varje fall åldern eller näääe det gör jag inte, jag är stolt över mina år och min livskunskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar