måndag 1 november 2010

Packande

Ja, förstår inte hur! Tycker inte att jag köper många nya saker till hemmet och ändå så fylls det på mellan flyttarna. Eller så blir det tråkigare och tråkigare att packa. Kan ju vara så också! Men vi har fått gjort en hel del i varje fall. Nu är det nästan bara kläder, lakan, handdukar, kuddar. (kör nog med plastsäck till mjuka kuddar) badrum, och förråd kvar. Skänker lite till PK secondhand också så går det ju till ett gott ändamål. I morgon är det sista (för min del) stadgekommitemötet i PK i Bålsta, vi håller på att fundera över hur man kan fixa till stadgarna att bli lite mer "up to date" och lätthanterliga. Så jag hoppas att vi kan lämna över lite man kan jobba vidare med...

Var hos farbror doktorn i dag, verkar tyvärr inte falla sig bättre än att min andra axel också drabbats av Frozen shoulder, ska till en ny läkare på torsdag för att höra om han anser att den bör opereras. Ja ja hoppas nästan det så att jag slipper ha så ont!

Per har åkt tillbaks till JKP tråkigt, men nödvändigt snart får vi ju bo ihop igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar