måndag 22 november 2010

Snö

Japp nu är den här oavsett om jag vill eller ej, vintern alltså!
Snöar, slaskar och blåser, riktigt november väder.
Jag körde till IKEA för att köpa fler flyttkartonger, det krävs lite mer
noggrann packning när man använder sig av flyttfirma än när
man sköter allt själv ;o) - det var världens snöblask, tur vi inte tvättade bilen i helgen.
Men nu är det inte många dagar kvar. PÅ torsdag kl 8 ska flyttgubbarna/killarna vara här.
I går var det avskedsgudstjänst för mig och Per och det var en härlig kväll. Fullsatt kyrka trots att en hel del anmält att de inte kunde komma. Jag insåg inte hur många jag haft kontakt med, det gör man först när man ser dem samlade.
Egentligen är det ledig vecka nu, men vi har styrelsemöte i kväll (skulle haft det i onsdags men då var jag i Norrköping på pastorsakademin). I morgon blir det lite final work på expeditionen!
Jag önskar dig en skön vecka och många goa skratt.... det kan man behöva ( om du undrar vad goa betyder så är de skånska för goda)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar