onsdag 10 november 2010

Gôtt att be

Idag var jag på bönedag med andra pastorer och ledare i Sollentuna.
Det är verkligen samlingar som gör skäl för namnet. Vi började med fika kl 9.30 sedan
drog det igång kl 10.00 vi blandade bön, bibelord och saker som Gud gjort och saker vi mött!
Fram till kl 12.30, de dagarna gör verkligen skäl för namnet och jag kommer att sakna dem när jag flyttar! Fast de har kanske lika bra kollegesamlingar i JKP med omnejd!
Snön håller på att smälta bort och jag ska förbereda mig för böneskola i kväll i Björksäterskyrkan
tillsammans med Raija. Det blir den sista av tre samlingar. Så nu återstår inte så mycket att knyta ihop innan det är dags att flytta.

Ha framgång i din härlighet och drag ut till försvar för sanning, ödmjukhet och rättfärdighet. Din högra hand skall lära dig underbara gärningar. Psaltaren 45:5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar