onsdag 3 november 2010

Novemberväder

Oj vad mörkt det är på andra sidan fönstret, jag får försöka glädja mig med att det faktiskt kommer en sommar nästa år igen! Funderar på hur olika vi människor kan vara det finns faktiskt människor som gillar sådant här väder. Hmm konstigt, oj tittade ut genom fönstret ock upptäckte att de träd som varit så vackert klädda plötsligt står där nakna och gråsvarta. Naturen är bra märkligt och fantastiskt. Från liv till död och sedan liv i överflöd igen. Hur kan man tro att allt bara skulle vara en slump

Idag får jag besök, ser verkligen fram emot det. En nyfunnen vän, Anita från Bottnaryd/Ryd kommer och hälsar på några dagar. Det är något med det där namnet, en annan väldigt god vän till mig, fast från Norge heter också Anita. Fast jag har ju fler härliga underbara vänner som inte heter Anita så det är nog inte namnet ändå. Det är nog bara det är att det är två mysiga personer som heter samma namn.

Vännen min... jag önskar dig en underbar dag... tänk på att det finns någon som känner dig... hans namn är Jesus... Känner inte du honom kan du lära känna honom nu. Tala bara om för honom att du vill... då gensvarar han med en gång..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar