torsdag 6 augusti 2009

Norge


Norge, Norge det er ett yndigt land! Nu flyger vi snart over there, nej då inte USA utan till Norge. Våra härliga goda vänner Anita o Thormod kommer till Oslo och hämtar oss. Om vädret blir bra ska vi ta deras båt och åka ut bland kobbar och skär.

Vi brukar också få starka bönemöten där Gud talar och vi får möta den Helige Andes kraft. Per brukar drömma drömmar från Gud när vi är där så det blir spännande att se vad Gud ska tala till honom denna gång.
WOW, jag älskar det spännande livet med Gud, livet som Kristen. Profetiska dimensionen där Jesus faktiskt talar med oss som tror på honom. Hade någon berättat det för mig innan jag blev kristen hade jag tyckt att det lät konstigt, men nu vet jag och miljoner med mig att det faktiskt funkar!

Ha en skön dag där du befinner dig, vi ber för ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar