måndag 17 augusti 2009

Uppmuntran


Är så glad, jag o Per samt tre goda vänner (en från Norge och två vi ska viga i oktober) var på möte i Solna. Blir så glad när man får möta syskon som verkligen vill jobba för att Guds rike ska utbredas. Det var spännande att få profetera och predika in i situationer man inte har den blekaste aning om, mer än att Jesus kärlek får flöda till människor som kämpat på länge och mycket. Nästa helg ska de ha en festival och KG Severin ska predika, vi ber att många ska få ett första möte med Jesus. Ett stort exempel på bönesvar är Pers yngsta dotter som efter att stå på nr 55 reserv på förskolärarlinjen kom in! WOW. Min dotter kom också in på socionomutbildning, även det ett svar på bön.


Vill du ha hjälp i bön, maila oss på pastorewa@gmail.com så lovar jag o Per att be för er

3 kommentarer:

  1. Hihi jag visste att du hade ett finger med i spelet ang min antagning hihi längtar som bara den nu
    vill att det ska vara den siste nu nu nu
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. Mmm alltid bra att kunna be, en del säger att det är fusk men det tycker inte jag!
    Puss o kram på dig

    SvaraRadera
  3. Tycker inte jag heller inte om det e min bästaste mamma som gör det :-)
    puss saknar er

    SvaraRadera