onsdag 15 april 2009

Fin mage o söta Djur, busiga barnbarn mm







Ganska kul med bloggar, kollar jag min dotters blogg finns det härliga foton på barnbarn mm. Jag är glad att jag kan hålla lite koll på vad som händer i Skåne via nätet, de är alldeles för långt borta men när man läser och ser bilder känns det som om de är på närmare håll.
Kollar jag på mina bonusbarns bloggar dyker det upp växande gravidmagar (finns det något finare än en mage med en bebis i?), söta katter, mysiga hundar bla Disa o Bobby som är som han är …….;)
Sen har jag ju en massa andra goa vänner som bloggar tänk vad spännande, när jag först kom ut på internet 1995 var det stort att kunna prata via ICQ. Vad mycket det har hänt sedan dess.

Per kom hem i går med sin efterlängtade födelsedagspresent, han har verkligen firat 50 år med råge. Först blev han firad i Tyskland, han var där när han fyllde år. Sedan hade vi fest i kyrkan då fick han fina blommor och en massa olika presenter. Sedan var i vi Egypten då firade vi honom också. Efter det var det dags för fest på Gea EXOS där han arbetar, där fick vi (kul jag får också del av hans present) biljetter till en konsert med Maia Hirasawa i Uppsala + presentkort till God mat innan. Sen fick Per en sak han längtat efter att äga en Mont Blanc penna, det var den han fick i går, det var lite leveranstid på den. I helgen ska vi fira Per i Norra Hammar med föräldrar, syskon o barn. Nog kan man säga att han blir firad med råge. Det är han värd, jag älskar honom så mycket, han är en gåva från Gud.

Nej nu får jag sluta skriva, de ska ringa från vårdcentralen, jag har väntat sedan i onsdags på värktabletter nu orkar jag inte vänta mer, har nästan inte sovit någonting i natt.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar