onsdag 29 april 2009

Möte med Gud

Precis hemkommen från 1:a konferensdagen med Bill Johnson mfl, Kairos New Wine. Härliga möten, flera deltagare fick uppleva hur Gud helade dem från sjukdom. Trodde verkligen att Gud skulle hela min axel, flera stycken bad för mig på kvällsmötet, men men tyvärr insåg inte min axel att den skulle bli frisk. Vet inte varför helandet dröjer, kanske vill Jesus att jag ska träffa någon speciell på sjukhuset i Uppsala som behöver höra talas om vem han är.
Men det är ändå spännande att vara kristen. Under kvällsmötet kände jag att Gud började tala och att jag skulle skriva ner på en papperslapp vad han sa och lämna det till ett par som satt framför oss (ett par jag inte kände). Så jag skrev ner vad han sa och lämnade det. Mannen blev jätteberörd. Det jag hade skrivit var precis vad de behövde höra. Han sa hur kan du veta detta, men det visste jag ju inte det var ju Jesus som visste.
Kram på er
PS: (jag ger inte upp om min axel, det är fler dagar kvar på konferensen och Jesus är den samma, det skulle vara kul att lämna återbud till sjukhuset i Uppsala där jag ska vara på måndag och berätta att jag blivit helad) DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar