fredag 5 juni 2009

Aj aj aj


Nu är jag hemma från sjukhuset. Man får sitta i en specialstol under operationen, fastspänd runt huvud, ben o mage. Sedan söver de och rycker o sliter o opererar med artoscopi, så jag känner mig som om ett tåg kört över mig. Det gör t om ont att andas. Per fick hjälpa mig att komma i och ur säng o stolar i går, det gjorde så ont att jag inte kunde själv. Tack darling!

I dag är det lite bättre, tur att det finns smärtstillande. Nu ska jag träna fyra ggr om dagen så ska nog axeln bli bra igen det tar ca 2 mån. Tack alla ni som bett för mig och för läkaren.

Kram på er

5 kommentarer:

  1. Tur att allt gick bra! Nu får träna ordentligt så du kan bära runt på bebisen i september =)

    SvaraRadera
  2. Lovar att träna, det vill jag ju inte missa!!!

    Kram, Ewa

    SvaraRadera
  3. Krya på dej! Fick du Bobbys mms? Kram

    SvaraRadera
  4. Jag blev jätte glad att Bobby hälsade till mig ;D

    SvaraRadera
  5. stackars mamsen min *kryapådig kramar* i massor
    kram

    SvaraRadera