onsdag 24 juni 2009

Uppskattning


"Ord av uppskattning är en nyckel som passar till många lås."källa: Okänd

Jag är så glad att vi har så många vänner som ber för oss och tänker på oss nu när Per är sjuk. Jag hoppas ni förstår hur mycket vi uppskattar det.
Måste också säga att personalen på Enköpings lasarett är fantastiska.

Pers svimmade i badrummet och slog ett stort sår i kinden, detta hände pga av hjärtflimmer och hjärtat skickade iväg en liten propp till hjärnan. Hjärtat gick tillbaks och slog normalt på söndagskvällen men det finns lite symptom kvar efter stroken. Vi är många som ber att Per ska bli helt återställd och det tror jag han kommer att bli.

Ni av våra vänner som läser min blogg och brukar be. Be gärna för Pers döttrar Karin o Stina, de är oroliga för sin pappa som de älskar mycket och de är långt borta och kan inte hälsa på honom just nu, bed att de ska känna sig trygga med att allt ordnar sig.

Själv ska jag iväg och köpa lite fler flyttkartoner och sedan hälsa på Per. Vi ska ju flytta nästa vecka och jag står här med hela packningen och en smärtande axel, men det ska fungera det med, försöker tänka att snart är vi på andra sidan flytten och då tänker man det gick ju bra ändå.

Kram på er alla, jag ber för er

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får hjälp med flytten och allt. Synd att vi har så himla mycket här hemma annars hade vi kunnat hjälpa till. Får se när vi kan komma upp och hälsar på! Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag ska be för er allihop. Och för att flytten ska gå smidigt. Kram Josefin

    SvaraRadera