tisdag 30 juni 2009

Båda två


Idag är sista dagen vi har internet på Abbotvägen 26, Idealbyn i Skoloster. I morgon 1 juli öppnas den på Lindegårdsvägen i Bålsta i stället. Det gör att ni inte kommer att höra av oss på några dagar, inte förrän flytten är klar. Jag är så glad över att det finns en gästskrivare på bloggen i dag, nämligen den man jag älskar. Puss på dig Per! Over and out
******************************
Hej alla! Här kommer en hälsning från Per. Som ni vet från Ewa's blogg så fick jag problem med hjärtat och en stroke för en vecka sedan. Jag är nu färdig behandlad på sjukhuset och nu väntar en längre tids sjukskrivning i hemmet. Jag har återfått den mesta kraften i högersidan och har bara lite domningar då och då. Största problemet är att jag blir snabbt trött och glömmer bort saker. Jag vill tacka alla som ber för mig och ni som hjälper Ewa i flyttarbetet. Utan Ewa hade det varit kört!
******************************
Back again
Passa på att njuta av sol o sommar eller en god bok om regnet finns i luften. Vila behövs både för kropp o själ!
PS: Fotot är från vår bröllopsresa på Kärringön. Är så glad att du är min man!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma igen Per! Försök att ta det så lungt och vila upp er båda. Och vara rädda om er! Jag vill inte att ni ska gå sönder. Jag fortsätter att bedja för er båda!

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja en kall kram uppskattas mer idag =) Va kul, längtar tills vi kommer iordning me. Har fullt upp med allt men nu äntligen är det bara toan och köket kvar. Kommer och hälsar på när allt lugnat sig här hemma! Hälsa Pappa! Kram

    SvaraRadera