tisdag 2 juni 2009

Glömde

... att berätta i gårdagens blogg att Nettan var 3 år när vi var i Helsingör och hon såg tåg... det rimmade.


Det finns så många duktiga mammor/pappor och blivande sådana också runt mig, när jag läser hur de sliter för att få ihop vardagens alla bestyr blir jag imponerad (det är bra med bloggar).


I morgon ska jag sova och en annan jobba det vill jag verkligen lägga i Guds händer.

Nää det är inte Per som ska iväg till GEA EXOS och jag sova vidare i sängen. I morgon ska de operera min axel, nu måste den bara bli bra. Känns lite nervöst, men jag längtar efter att bli av med värken, längtar efter att kunna lägga mig på en filt i gräset, det har jag inte kunnat nu, det gör för ont.
Men jag är så glad att vi har tillgång till bra vård i detta landet, även om man får tjata sig fram ibland.


Vi ses på fredag kram, jag ber för er

3 kommentarer:

  1. Visst ja det var i morgon du skulle opereras hör gärna av dig när du mår bättre så jag vet hur det e
    sander ska op på torsdag så då får du hålla tummarna för honom hatar när det gäller för mina barn att lägga sig på operationsbordet han e ju så liten min plutt :-S
    pussar och kramar i *milioner* löv u maen så hörs vi

    SvaraRadera
  2. Gah vilket snurrigt ordval jag hade hihi men du förstår vad jag menar
    *Hör gärna av dig när du mår bättre så jag vet hur det e* ja det ska vara jag till att formulera meningar juh haha poss

    SvaraRadera
  3. Lycka till med operationen! Bobby hälsar med =) Kramar

    SvaraRadera