fredag 1 maj 2009

Bilar bilar bilar Italiens bilutställning
















Idag kollade vi bilar, Lamborghini o Maserati mfl vackra en del kände man att den skulle jag definitivt suttit bakom ratten på. Men när jag kollar prislappen håller jag fasat vid att jag väntar på att köra Lexus tills jag kommer till himmelen. Kostnad 1.8 mil kronor, halleluja, precis vad jag inte har i lön. Gud måste utöka mina engagemang för ekonomin går inte i hop. Men jag är tacksam för den lilla TOYOTA Aygon den är kul att köra och den har attityd, jag trivs bra i dens sällskap.

Vi var hos några mysiga nyfunna vänner på em. och käkade våfflor med grädde o sylt. Vi har bett Gud om att få vänner tror han skickat några i vår väg.

Lets se what the future has in progress for us!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar